SORTIDA A BELLAVISTA

El 8 d’abril tots l’alumnat i les mestres vam anar a Bellavista i a les Cabres d’en Peyu.

Els alumnes de cicle mitjà vam guiar a tota l’escola perquè nosaltres coneixem molt bé aquest camí. El camí era solei i ens vam trobar moltes vaques i un toro blanc molt gran.

A las Cabres d’en Peyu van tenir la gran sort de veure com neixien dues cabretes, va ser fastigós i al mateix temps molt  maco.

Ens vam quedar a dinar a Bellavista amb unes vistes espectaculars, com el seu nom indica, i vam tenir molt temps per jugar.

Tornant a  l’escola vam passar per un lloc molt maco, els arbres tapaven el sol però hi havien  escletxes de llum.

La sortida va ser genial!

ResponRespon a totsReenvia

1. Àfrica

Em va agradar passar el dia visitant les cabres d’en Peyu,vam tenir sort de poder veure el naixement dels cabrits,una gran experiència.