SORPRESA! LES LLAVORS JA ENS GERMINEN

Fa uns dies, amb els més petits de l’escola vam estar preparant un munt de safates per a fer germinar llavors.  La intenció és veure com germinen i després poder-les trasplantar al petit jardinet que hem preparat darrera el mòdul. N’hem tingut cura durant un munt de dies i quan feia calor les hem anat traient al sol i abans d’anar cap a casa les tronàvem a entrar a la classe perquè no tinguessin fred a la nit.

Vam poder veure com havien germinat les llavors de gira-sol, les de càrtam i les de boixac, que eren unes de les llavors més grans que teniem. Però no les de boca de lleó i les de lavanda, que les seves llavors són molt i molt petites.

Degut al confinament a casa a causa del Coronavirus, dijous vam decidir que les llavors no es podien quedar a l’escola. Ni tampoc les petites plantes de boixac. Cal que estiguin ben cuidades tant de temperatura com d’humitat i per això vam acordar que la Bet se les emportés a casa.

Amb l’escalfor i la humitat adequada… Carai com han crescut les de càrtam! I… Sorpresa! Han germinat  les llavors de lufa, les de lavanda i les de boca de lleó.

Quin greu que els nens i nenes de la Classe de les Bombolles d’aire no les puguin tenir a prop per poder-les observar!

Bé, això ho podem resoldre… Aquí les teniu!

Les de càrtam han crescut molt i aviat les haurem de trasplantar a una torratxa més gran. Ho farem junts de seguida que tonem a l’ escola.

Cuideu-vos molt i fins molt aviat!