Setmana de Sant Jordi

Aquesta setmana i la passada han sigut ben animades!  🙂

Ahir va venir en Pau, de l’organtització Open Arms a fer-nos una xerrada als més grandets de l’escola i ens ha agradat molt a tots!! Gràcies Pau!

Avui ha vingut la Crisitina Masramon, autora del llibre Muntanyola a explicar-nos com ha fet el llibre, a contar-nos anècdotes que li vàren passar mentre el feia i coses que ha descobert de Muntanyola.

Quant a la setmana passada dir que vàrem gaudir amb diferents activitats:

• Tallers de Sant Jordi
  • Lectura a la fresca
  • Exposició dels textos literaris fets pels nens (endevinalles, contes il·lustrats i adaptació de la llegenda de Sant Jordi).
  • Lectura col·lectiva d’alguns d’aquests treballs literaris fets pels alumnes  i d’altres contes .
  • Representació de la Llegenda de Sant Jordi feta pels més grans de l’escola, pels alumnes de 5è i 6è.
  • Bescanvi de llibres i contes
  • Construcció d’una cabana de lectura que ens hem quedat a l’escola. Aquesta ha sigut una activitat que ens ha ofert el bibliobús Puigdon.

Gràcies!!!

Unes setmanes ben productives i divertides!!

Si  voleu veure més  imatges cliqueu les fotos, cada foto porta a un àlbum diferent!!

Xerrada Open arms                                   Llegenda Sant Jordi

Construcció cabana lectura                               Lectura conjunta

Lectura a la fresca                                Tallers de Sant Jordi                                 Visita de la Cristina Masramon, autora del llibre Muntanyola