Santa Cecília

El divendres 20 de novembre vam celebrar Santa Cecília a l’escola.

IMG_20151120_162232954

IMG_20151120_164743339

Va ser divertit i molt agradable.L’escola es va vestir de música. A primera hora hi va haver algun alumne que ens va voler tocar alguna cançó, com l’Arnau Porras, que ho va fer molt bé!

La Isona, Núria i Sheila també ens van cantar una cançó!!! Meravellós!

Després els mestres també ens vam juntar per cantar una cançó junts. La lletra ens la vam inventar (una part).  La melodia era la de la cançó “Don’t worry be happy”.

I a la tarda, a la sortida vam tenir encara més sorpreses agradables!!! Va venir a cantar l’àvia  de l’Amani i en Ian acompanyada pel tiet dels nens que tocava la guitarra elèctrica. Fantàstic!! Ho van fer molt i molt bé!!!

Igual de super bé ho va fer el pare de l’Àfrica. Ens va tocar peces barroques amb la guitarra clàssica. Molt maco de sentir!

Tot seguit els nens i nenes de cada classe ens van cantar una cançó que s’havien inventat sobre la seva classe, acompanyats per la Clara, la mestra de música!. Espectacular!!!!

Més tard,  l’Enric de 3r ens va tocar una cançó als teclats. També genial!!

I per acabar els mestres vam tornar a cantar la cançó semi inventada de Don’t worry be happy amb l’acompanyament de la Clara, dels nens, pares i mares i familiars!!

Moltes gràcies a tots ,els que vau poder, per participar, per l’ambient que es va crear, per ser-hi…

Un dia, una estona…per recordar!

Podeu veure algunes fotos clica aquí!!!

Aviat hi haurà més fotos per afegir a l’àlbum

Gràcies a tots!!!