SANT JORDI A L’ESCOLA MUNTANYOLA

Enguany l’escola vam celebrar el dia de Sant Jordi amb una varietat d’activitats prepares pels mestres i els alumnes.

Al matí tots els alumnes vam fer tallers, cada nen en podia triar dos dels sis que es van preparar: teatre, jocs tradicionals, balls en línia, tapa de llibre, flors de paper i  construccions.

Al llarg de la setmana ens vam trobar tota l’escola per escoltar  diferents textos literaris: contes, textos, poemes, poemes visuals i rodolins.

A la tarda vam gaudir de la fantàstica representació de la llegenda de Sant Jordi creada i preparada pels alumnes de cicle superior. Va ser genial !

Al final de la jornada vam poder gaudir tots de la lectura a la fresca al passadís de l’escola.

Cliqueu la imatge per veure més fotos.

1. Clara

Aquest any no he estat a l’escola per Sant Jordi, però almenys n’he pogut veure un bon reportatge.
    Gràcies per aquesta notícia!!
    Clara