REPTE DIMARTS 31.03.20

Avui últim dia del de març el repte que us proposem és doble.

1. Coneixeu qui és aquest personatge?

Giuseppe Arcimboldo.jpgVa ser un pintor italià, conegut sobretot per les seves representacions, amb un estil molt personal, de la cara humana a partir de flors, fruites, plantes, animals o objectes. Alguns dels seus quadres més coneguts són:

Giuseppe Arcimboldo: "Vertumno" Giuseppe Arcimboldo: "El bibliotecario" Giuseppe Arcimboldo: "El verano" y "El fuego" Giuseppe Arcimboldo: "El aire" y "La primavera"

Vertumno                   El bibliotecari                L’Estiu                    La primavera

L’artista xinesa Ju Duoqi utilitza fruites i verdures per reproduir alguns dels quadres més famosos de la pintura universal. Converteix les patates en cares, els bolets en barrets i les fulles d’enciam o els raves en delicades robes. Ajunta totes les parts amb senzills escuradents de fusta, col·loca els diferents elements del quadre, i, finalment, fa la foto.

Entre les seves obres hi ha “Mona Tofu”, basada en el famós quadre “Mona Lisa”, de Leonardo Da Vinci, o “Col Monroe”, recreació de la “Marilyn Monroe” de l’artista pop Andy Warhol. També “Van Gogh made of Leek”, o una versió d’“Els fusilaments del 3 de maig”, de Francisco de Goya.

2. Animeu-vos a fer alguna creació artística amb elements naturals; vegetals, fruites, elements del bosc…

Aquí teniu la meva petita aportació feta amb restes d’hortalisses sobre el marbre de la cuina mentre preparava el sopar.

Va, animeu-vos! Si voleu compartir les vostres creacions feu-les arribar al correu de l’escola:

escolamuntanyola@escolamuntanyola.cat