PROJECTE SOSTENIBILITAT CICLE SUPERIOR

Aquesta setmana els alumnes de Cicle Superior han tancat el projecte de sostenibilitat que van començar el 1r trimestre a partir de la pregunta: Com podem millorar el nostre planeta?

A partir d’aquí van abordar el tema de l’ús dels plàstics i què podien fer per reduir-los. Entre d’altres coses va sorgir la idea de crear uns vídeos amb l’objectiu de conscienciar a tothom sobre l’ús que fem dels plàstics i què podem fer per reduir-los.

Us deixem algunes fotografies perquè pugueu veure com han anat treballant i els enllaços dels 4 vídeos creats, gravats i editats pels propis alumnes.

Vídeos: