PRIMER DIA DE COLÒNIES A VALL DE NÚRIA

Hola famílies!!!

És el primer moment que tenim per escriure.

Fins ara ens ho estem passant genial!!

Els trajectes en tren, cremallera i telecabina han sigut fantàstics!!

A  dos quarts d’una hem anat  directes  a l’Alberg a dinar, perquè a les dues teníem les activitats i havíem de tornar a baixar amb les telecabines fins a l’esplanada del Santuari.

Les activitats dels de Cicle Mitjà i Superior ha sigut passejada amb raquetes. La d’infantil i Cicle Inicial trineus i tubbi.

Quan hem acabat les activitats hem tornat a l’alberg amb el telecabina, hem berenat i  estem aprofitant  el bon temps per a jugar a fora amb la neu.

Sincerament, ens ho hem passat i ens ho estem passant molt bé!!

Estem intentant pujar les fotos però el wifi va molt lent. Tot d’una que poguem en pengem alguna.

Fins aviat!!!

1. GEMMA CASAS

Es veu a les fotos que heu passat un primer dia de luxe.
    Ja m’hagués agradat venir a llençar-me amb aquests “donuts”.
    Que disfruteu del segon.
    Molts petons.

2. Jessica

Hola companys/es!
    Som la Saurina, en Bartomeu, en Dalmau i la Jess. Ara hem llegit el bloc de l’escola i veiem que us ho esteu passant molt bé! Que divertit tot el que feu! Aquí a l’escola també fem moltes coses divertides! Una abraçada i petons per tots i totes!

1. pau i Isaac

hola som l’ isaac i en pau nosaltres també ens ho vem passar molt bé a nosaltres al que mes ens va agradar va ser la guerra de peluixos amb en Xavi a la nit