PATIS VARIATS I DIVERTITS

Ens agrada molt anar al pati perquè ens divertim, juguem amb els amics, canviem cartes i ens desfoguem. També ens agrada que els patis siguin diferents cada dia, ja que fem el pati sobre rodes, anem al parc, un dia tenim tot el pati per nosaltres i l’altre dia tenim l’espai de la sorrera i la cuineta. Com a novetat, des de la setmana passada també anem a l’esplanada on faran l’escola nova, ho vam demanar a l’assemblea de classe.

Aquest any trobem molt a faltar als nens i nenes dels altres cursos, perquè abans jugàvem tots junts i ara només estem amb els companys de classe. A nosaltres ens agradaria fer més estona de pati i estar amb tots els alumnes de l’escola.

Els pati que ens agrada més és quan anem al parc perquè ens enfilem a les barres i experimentem coses noves. El segon és el pati sobre rodes perquè podem portar vehicles de casa.

Article escrit pels alumnes de 3r

Aquí podeu veure moltes fotos