PAPIROFLÈXIA AMB L’ALANA

Aquest dimecres l’Alana, exalumne de l’escola, ens va visitar a la classe dels grans per fer-nos una classe de Papiroflèxia.

Ens va agradar molt que ens vingués a ensenyar com fer una capsa doblegant fulls de colors. No va ser fàcil però amb paciència i atenció ho vam aconseguir.

Moltes gràcies Alana!

(Si cliqueu dalt la foto en veureu més)

1. Sira Puntí

Em va agradar molt fer papiroflèxia amb l’Alana. Vam fer una capsa amb forma de cub.
    Alguns alumnes van tenir algunes errades, però al final tothom va tenir èxit.
    Llàstima de que no vam poder acabar de fer la papallona i l’avió.

Gràcies Alana per haver-nos fet aquesta classe

Sira Puntí

2. Agnès

Va ser molt divertit crear aquella capsa de papiroflèxia, va ser difícil arribar tots a aquell repte, però l’esforç va valdre la pena, perquè els resultats van ser molt macos. També em sap greu no haver pogut fer la papallona i l’avioneta. Gràcies Alana per dedicar-nos temps.

3. pau

Fer papiroflèxia va ser molt divertit i entretingut però una mica complicat.
    Vam acabar el cub però no vam tenir temps de fer l’avió i la papallona.
    Gràcies Alana!!!

4. Mariona

Em va agradar molt perquè mai haviem fet una caixa amb papiroflèxia.
    L’Alana ens va ensenyar molt bé tots els passos i al final a tots ens va quedar genial!!!

5. Enric

A mi, personalment em va agradar molt el taller de papiroflèxia.
    Teníem previst fer: una Caixa de paper, una papallona i un avió. Tot i que no vam tenir temps d’acabar-ho va ser molt divertit!

Gràcies Alana!