LET’S CLEAN UP EUROPE

El dia 5 de maig es va celebrar el “Let’s Clean up Europe, 2023 ”  amb l’ajuda de l’Agència de Residus de Catalunya i la Mancomunitat la Plana.

Com cada any , totes les classes han sortit i han rastrejat diferents zones del nucli del poble. Un cop a l’escola , hem seleccionat i pesat les restes.

Hem recollit un total de 18’20 quilos de deixalles .  En general, hem trobat els carrers més nets però,  en zones molt localitzades hi ha restes de runa amb  molts residus d’obra.

Mantenir els carrers nets és cosa de tots/es!!!!

VEURE ÀLBUM DE FOTOS

1. Iris Pérez Pequerul

Hola!!! És molt divertit que feu aquestes activitats, tan i tat xules. Tenia i tindré una SUPER ESCOLA!!!🏫🏫🏫

Un petó molt gran!!! 😘❤️😘❤️