LA MARATÓ DE TV3

DONACIÓ A LA MARATÓ DE TV3

El diumenge passat, 16 de desembre, va ser el dia de La Marató de TV3.

Aquest any La Marató destina els diners a investigar el Càncer i lluitar, així, contra aquesta malaltia, molt propera per a molta gent. Per aquest motiu, els alumnes de 6è del curs passat, van decidir donar a La Marató una gran part dels diners que no van destinar al seu viatge de final d’etapa (200€).

Des d’aquí, vull agrair als alumnes de 6è del curs 2017-18, en Pau, l’Alana, la Núria, la Phoebe, la Isona, la Jana i l’Ariadna, la iniciativa que van tenir. Iniciatives com aquestes són les que fan créixer a les persones i a la societat.

Ver las imágenes de origen

1. Ariadna

Moltes gràcies a totes les mestres per haver pogut fer el viatge de 6è. Ens ho vam passar super bé. Vam acordar a l’inici de curs de l’any passat que si sobraven diners els donaríem a La Marató d’aquest any.
    Vull donar les gràcies a l’Irma per haver estat una molt bona mestra/tutora. No us oblidaré.