La llegenda de Sant Jordi

Continuem amb més activitats de la setmana de Sant Jordi!

El dijous a la tarda els alumnes de Cicle Superior  van representar la llegenda de Sant Jordi amb una versió que van pensar i escriure ells mateixos: Muntanyola al futur, un drac que fa ioga…

Vam riure molt! Volem felicitar als alumnes de Cicle Superior perquè ens van fer passar una estona molt divertida!

Però la tarda no es va acabar aquí, els petits de l’escola  van representar amb titelles la llegenda i finalment, tots els alumnes van rebre un reconeixement per l’obra literària que havien escrit.

A partir de 2/4 de 5 els alumnes de 6è van muntar una paradeta amb llibres de segona mà i punts de llibre!

Clicant sobre la foto ho podreu veure.