LA CLASSE DE CICLE SUPERIOR ENTREVISTA EN PEYU

El dijous 12 de desembre els alumnes de cicle superior vam entrevistar en Peyu a l’escola. Aquesta entrevista es publicarà el pròxim divendres 20 de desembre al 9Nou concretament a la secció del 9+petit.

Durant l’entrevista hi havia una periodista del 9Nou, la Lourdes, que va gravar l’entrevista amb un audio i més tard va venir un fotògraf per fer-nos una foto amb en Peyu.

Uns dies abans de l’entrevista vam preparar unes preguntes per fer-li que vam dividir en 4 apartats: Muntanyola, feina, formatges i infància i escola. Llavors, vam decidir qui deia cada pregunta i ens en vam guardar algunes de reserva per si teniem més temps.

Quan vam acabar l’entrevista, vam convidar a en Peyu i a la Lourdes a esmorzar tots junts amb productes de Muntanyola: formatges de “Les cabres d’en Peyu”, llonganissa de “la Rocassa” i coca de “Munt dolç”.

Finalment, en Peyu ens va ensenyar l’últim capítol del programa “Bricoheroes” que en aquell moment encara no s’havia publicat.

Ens va agradar poder entrevistar a en Peyu perquè és una persona famosa i perquè ens va fer riure molt. Estem contents que decidís fer l’entrevista amb nosaltres.

Alumnes de Cicle Superior

1. Iris Porras

Hola, soc l’Iris, vaig a cicle superior de l’Escola Muntanyola.
    Jo i els meus amics coneixem bastant el Peyu perquè porta la seva filla a la llar d’infants de Muntanyola.
    Vaig descobrir que el nom de Peyu ve d’un restaurant que tenien els seus pares que es deia Cal Peyu però ell es diu Lluís.
    L’entrevista se’m va fer curta però molt divertida perquè el Peyu mentres parlava feia brometes com quan ens va dir que sortia per la tv deia coses com una broma però a la vegada feia una clatellada a algú.
    D’aquí poc la seva dona i ell tindran 70 cabres a Bellavista i faran els seus propis formatges.

2. Edgar

Hola soc l’Edgar, a mi em va agradar molt que vingués en Peyu. Tenia moltes ganes de coneixe’l, em va interessar molt les respostes d’en Peyu perquè em van sorprendre moltíssim, per exemple no em pensava que de petit volia ser escombriaire. Era molt simpàtic, perquè sempre estava rient. Quan el veia per la tele pensava que era d’una altra manera, semblava que no parles tant, i el dia de l’entrevista no parava de parlar.
    Tothom li diu Peyu però es diu Lluis Juglar.
    Em va agradar molt que expliques coses que feien molt de riure i també sorprenents per exemple va conèixer a un home que bevia aigua i la treia per l’ull. Quan ja tenia que marxar ens va firmar un paper que deia MUNTANYOLA ELS + BEN PARITS DE LA COMARCA.

3. Jana sanz

Hola soc la Jana,a mi em va agradar molt fer l’entrevista en Peyu, i a més a més de passar-m’ho bé fent l’entrevista també m’ho vaig passar bé preparant-la, perquè entre tots pensavem preguntes per fer-li també en posavem algunes de reserva per si ens donava temps de preguntar-li.
    Vam tenir temps de fer-les totes fins i tot les de reserva.
    Quan vam acabar l’entrevista l’escola Muntanyola ens va convidar a un esmorzar amb productes de Muntanyola per exemple:Formatges les Cabres d’en Peyu, llonganissa de la Rocassa.
    Tot estava molt bo.

ADEU

4. Xavi Sistrachs

Hola soc en Xavi, us voldria dir que quan ens van dir que podríem entrevistar a en Peyu em va agradar molt la notícia.
    Va ser molt divertit perquè quan el vam entrevistar rèiem molt tots junts i al final vam esmorzar productes de Muntanyola com els formatges d’en Peyu. També ens va ensenyar un capítol de Bricoheroes que encara no havia sortit i al final ens va fer una dedicatòria amb aquesta nota “PELS MÉS BEN PARITS DE LA COMARCA”.

5. Isaac

Hola soc l´Isaac i a mi em va encantar que vingués en Peyu em va agradar preparar tota l’entrevista i dir-li moltíssimes coses en Peyu. Em va agrada conversar amb ell i poder veure l´ultim capitol de Bricoheroes tots junts crec que ens ho vam passar super bé jo inclòs.

Adeu bones festes a tots

6. Elliot Serres

Hola soc l’Elliot.
    Jo vaig disfrutar molt de lentrevista encara que abans estava una mica nerviós. Vaig aprendre moltes coses d’en Peyu i l’esmorzar va ser molt bó.
    Quan va sortir publicada l’entrevista em vaig sentir decepcionat perquè no havien posat cap pregunta de l’escola però en resum crec que vam tenir sort de fer-ne una.

Adeu

7. Leo Cabrera Pérez de León

Hola sóc en Leo,
    Fá unes quantes setmanes varem entrevistar en Peyu.
    Jo personal ment va ser una experiència inoblidable perquè cada pregunta que li feiem a en Peyu sempre ens ho contestava amb unes peraules que ens feia molt riure a tots.

Adeu i fins a viat.

8. Pau Van Galen

Hola sóc en Pau,
    Fà més o menys un mes va venir en Peyu (Lluis) a l’escola,el vam entravistar,li van fer unes preguntes, com per exemple:
    què t’agrada més de Muntanyola? Què t’agrada més el teatre o els formatges?
    A mi em va agradar molt entrevistar a en Peyu perquè feia molt riure molt.
    Va ser una experiència inoblidable.

Adeu.