JA TENIM CAIXES-NIU!

El passat divendres les nenes i els nens de la classe dels ocells vam fer una taller de construcció de caixes-niu. Per fer el taller va venir en Toni Canadell, un expert en ocells i horts escolars, de l’associació Areté. Primer ens va  explicar curiositats com el fet de que no poden entrar tots tipus d’ocells a les caixes.

Entre tots vam muntar les caixes i les vam enganxar amb claus. Al final, amb un pal ben llarg vam penjar les dues caixes niu a la vora de l’escola, però seprades entre elles.

Així que en els propers dies podem  veure com aquestes caixes tenen visitants, us anirem observant i informant !

Lluc, Josep, Julie, Estela, Paula, Oriol, Leo, Maia, Biel, Arlet i Bet.Cliqueu la foto per veure l’àlbum de fotos.