JA HA NASCUT!

ESTEM DE CELEBRACIÓ… JA HA NASCUT LA CANÇÓ COL·LECTIVA!

La LLETRA d’aquesta especial cançó va anar agafant forma en un document compartit on persones que formen, o han format part, de la Comunitat Educativa de l’Escola Muntanyola van anar escrivint frases relacionades amb aquests dies tan estranys. Després es van ordenar i, finalment, en GUILLEM ROMA hi va acabar de donar VIDA i cor posant-hi música, cantant-la i elaborant el videoclip! Ah! I amb la magnífica COL·LABORACIÓ d’un ex-alumne de l’escola, l’ANIOL TORRENTS.

MIL GRÀCIES, estimats Guillem i Aniol, i a tothom per haver ajudat en aquest repte conjunt: UNA CANÇÓ PRECIOSA!!

ÉS, SENS DUBTE, LA PROPOSTA de Cançó de la Setmana.

(podeu escoltar-la i veure el vídeo de la cançó clicant sobre la imatge)