HOTEL D’INSECTES 🐸🦋🕷🐞

Les classes de 2n, 3r i 4rt cada setmana ens trobem per fer “Hort i entorn” . En aquestes estones treballem a fora per aconseguir tenir uns espais d’escola amb més biodiversitat,  i poder aprendre del món vegetal i animal.

Hem començat per refer l’hotel d’insectes. Després d’informar-nos de per a què serveix  un hotel d’insectes , dels materials que està format i per a qui és, hem omplert la carcassa.

Aranyes, saltamartins, porquets de sant Antoni, paneroles, marietes , abelles, granotes i eriçons ja ens podeu visitar a l’hotel d’insectes de l’Escola Muntanyola.

ÀLBUM DE FOTOS