EXCURSIÓ PROJECTE RIUS TARDOR

El divendres 11 d’octubre els alumnes de 5è i 6è vam anar d’excursió a la Riera de Muntanyola a fer l’inspecció de la riera pel Projecte Rius. Vam anar caminant des de l’escola fins a la riera. A mig camí vam parar a esmorzar.

Quan vam arribar vam repartir el tram en 4 subtrams, un per cada grup. Després ens vam posar a treballar: qualitat biològica (vegetació, amfibis, rèptils, ocells, mamífers i macroinvertebrats), qualitat hidromorfològica (hàbitat, el bosc de la riera i el cabal) i  qualitat fisicoquímica (temperatura, transparència, PH, nitrats, oxigen dissolt i saturació).

A l’acabar vam dinar. Vam ser molt divertit perquè vam riure molt.

Després, vam tornar caminant fins a l’escola i vam recollir totes les deixalles que ens vam anar trobant pel camí.

Ens va agradar molt i ens vam divertir. No ens va agradar gens trobar-nos tantes deixalles.

Iris i Edu

Si voleu veure algunes imatges del que vam fer, feu clic a la imatge.