ENS VISITA UNA INFERMERA

Els alumnes dels mitjans van estar molt INTERESSATS i  AGRAÏTS a l’Eva, la tieta de l’ÀFRICA.

Quan va plegar de la seva feina  va venir corrents cap a l’escola per explicar-nos com és la feina d’infermera de quiròfan.

“Quina és l’operació més difícil que has fet? I la més fácil?”

“T’han caigut les ulleres en una operació?”

L’Eva ens va ensenyar com van vestits per entrar al quiròfan i ens va portar un gorro i una màscara per cadascun !!!

Ens va ensenyar fotos del lloc  on treballa.

EVA, gràcies per la teva entrega, paciència i la teva bona feina!!!!

(cliques la foto per veure l’àlbum)

1. Àfrica

A mi m’ha fet molta il·lusió que vingués la meva tieta a l’escola a compartir els seus coneixements amb els companys de classe i que ens portés gorros i màscares per a tots.