ENS VISITA LA CARME

Els Mitjans de l’escola hem rebut la visita de la Carme, nascuda a Muntayola  i en fa més de 50 anys que hi viu. Hem estat molt atents perquè la Carme, amb una gran sensibilitat, ens ha explicat com era el poble de Muntanyola antigament. Coneix a molta gent del poble. Ens ha dit:

“Els primers veïns que van començar a venir  encara no tenien ni aigua  ni electricitat quan van comprar els terrenys a la primera fase.”
“El gran canvi més gran que ha tingut el poble és poder tenir  serveis per la gent com l’escola i la llar d’infants.”
“M’agrada trobar-me amb la gent al Local Polivalent per fer coses.”

Gràcies per la teva visita.

“Estimeu el poble de Muntanyola i lluiteu per les coses.”