ELS ALUMNES DE 6è VISITEN L’INSTITUT DE GURB

El passat dimecres 4 de març, els alumnes de 6è van fer una sortida a Gurb per visitar l’Institut de Gurb. Allà ens vam trobar amb tots els alumnes de 6è que el curs vinent compartirant institut: els de l’Escola Montjoia de Sant Bartomeu del Grau (amb els que ens hem començat a cartejar aquest curs),  el de l’Escola El Roure Gros de Santa Eulàlia de Riuprimer i els de l’Escola les Escoles de Gurb.

Els delegats de cada curs ens van oferir una visita guiada per poder veure les instal·lacions i una presentació per conèixer l’organització del centre. Després els excompanys de 1r d’ESO van organitzar unes activitats esportives per l’entorn.

A l’acabar vam dinar tots els de 6è junts i ens vam acomiadar recordant que d’aquí poc ens tornarem a veure a l’institut.

L’alumnat de 6è valora molt positivament aquesta activitat ja que ofereix l’oportunitat de poder veure i conèixer els espais per on es mouran durant els 4 anys següents i començar a relacionar-se amb els seus futurs companys d’institut.

Us deixem algunes fotografies de les activitats que ens van preparar  l’alumnat de 1r d’ESO.