ELECCIONS PER RENOVAR PART DELS REPRESENTANTS DEL CONSELL ESCOLAR

Benvolgudes famílies,

Segons RESOLUCIÓ ENS/2172/2016, de 13 de setembre, per la qual s’estableix el calendari del procés electoral per renovar els membres dels Consells Escolars dels centres públics i privats sostinguts amb fons públics, es convoquen les eleccions per renovar una part dels membres de Consell Escolar del nostre centre. El procés electoral s’inicia el 7 de novembre de 2016 i finalitza el 22 de desembre de 2016.

El Consell Escolar és l’òrgan de participació de la comunitat educativa en el govern del centre que té com a funció vetllar i donar suport a l’ equip directiu per al compliment de la programació anual del centre, del PEC i del projecte de direcció.

El Consell  Escolar del nostre centre està format per l’ equip directiu, dos representats de mestres, un representat de l’ AMPA, un representant de les famílies dels alumnes i un representant de l’ Ajuntament. Aquest any, a l’escola cal renovar el representant de la secció de famílies i una mestra.

Pel que fa al sector famílies, en aquestes eleccions cal elegir-ne un membre, per tant hi ha d’haver un mínim d’una candidatura. Si no és així, tots els pares, mares o tutors dels infants de l’escola seran elegibles el dia de la votació.  La condició de membre electe del Consell Escolar s’adquireix per a quatre anys i cada dos anys se’n renova la meitat.

Si esteu interessats/des a presentar-vos com a candidats adreceu-vos a la direcció del centre per tal que us lliurem l’imprès i us informem més àmpliament.

Esperem que us animeu i que presenteu la vostra candidatura, així també us animem a que vingueu a votar el proper dia 14 de novembre de 2016, de 9:00 a 9:30 i de 16:30 a 17:00h. Tingueu present que la votació és personal, directa i secreta, i que el vot no es pot delegar, així com tampoc es reconeix el vot per correu.

El calendari que es durà a terme al nostre centre és el següent:

DATA ACTUACIONS HORARI LLOC
7 nov. Convocatòria d’eleccions al Consell Escolar Matí Per correu electrònic
7 nov. Publicació de la Resolució de la directora del procés electoral Matí Tauler d’anuncis
7 nov Publicació dels censos provisionals (les llistes estan per ordre alfabètic) Matí Tauler d’anuncis
9-11 nov. Reclamacions dels censos 9:00 a 16:30 h Secretaria
14 nov. Publicació del cens definitiu Matí Tauler d’anuncis
14 nov. Sorteig públic per designar els membres de la mesa electoral del sector pares 16:30 h Davant el mòdul 2 (Secretaria)
15 nov. Constitució de la mesa electoral del sector pares 17:00 h Davant el mòdul 2 (Secretaria)
18 nov. Presentació de Candidatures (Recollir imprès a Secretaria) 9:00 a 16:30 h Secretaria
21 nov. Publicació de candidatures Matí Tauler d’anuncis
30 nov. Votació sector pares

Escrutini i publicació dels resultats

Just acabada la votació

Davant el mòdul 2 (Secretaria)
30 nov. Votació sector mestres

Escrutini i publicació dels resultats

Claustre

Just acabada la votació

Escola
14 des. Convocatòria del Consell Escolar per a la seva constitució. 17:00 h Escola

Esperem que us animeu a presentar les vostres candidatures i sobretot que vingueu a votar.

Elisabet Solà Basco

Directora de l’ Escola Muntanyola