EL TIÓ HA ARRIBAT A L’ESCOLA

Dilluns al matí, tot i el fred, va venir a visitar-nos l’Oncle Buscall per ajudar-nos a trobar el Tió!

Primer ens va explicar què haviem de fer per cuidar el Tió i que cagués ben fort i després, ben abrigats, va sortir pels volts de l’escola a buscar-lo.

El vam trobar al costat d’un arbre a sobre de la pista! De seguida el vam veure!

El vam recollir i el vam portar fins a l’escola i el vam abrigar amb dues mantes perquè no passi fred.

Ara ens toca cuidar-lo i engreixar-lo perquè el dia de cagar el Tió estigui a punt!

Us deixem algunes fotografies del tot el que vam fer.

Moltes gràcies per l’ajuda Oncle Buscall!