1. GENÍS, MARIA I BET

Una vegada més, ens heu fet una bona estona. Ens han interessat les notícies. Hem rigut amb els acudits, hem conegut talents amagats com el rap de l’Elsa, hem escoltat molt atents el conte i ens ha entretingut els anuncis. Ens agraden molt les cançons i si ens podeu explicar les últimes novetats del moment. També estaria bé demanar a la gent el seu llibre preferit. Ens agrada la cançó de’Aiatana i Zoilo. Endavant radio cinquè !!!

2. Serena Brunells Mercadé

Hola a tothom!!!
    M’ha encantat la radio!!!
    He rigut molt amb els acudits i el rap és mooooolt original. Elsa a veure si t’animes a compartir-lo amb les famílies per Santa Cecília :).
    No tardeu a emetre un altre programa!.
    Felicitats a tots!

3. Classe dels pingüins

Hola! Som la classe del pingüins i creiem que sou molts bons reporters. Ens ha agradat tot, però el que ens ha fet més gràcia són els acudits , la música (el rap), els anuncis. Ja tenim ganes d’escoltar el proper programa. Sou genials !