DIA MUNDIAL DEL MEDI AMBIENT ?

El dia 5 de juny se celebra el Dia Mundial del Medi Ambient. ?

A través de la proposta de treball “Som sostenibles a l’escola i a casa” proposada per la Mariona de la Mancomunitat la Plana, aquesta setmana algunes de les activitats proposades als alumnes de Cicle Superior giraven al voltant de commemorar el Dia Mundial del Medi Ambient.

S’han proposat diferents activitats repartides en diferents blocs:

• ? Com afrontem l’emergència climàtica?
  • ??Com contribuïm a respectar l’entorn natural???
  • Com fem una llar i un poble més sostenibles?
  • ??Com cuidem la nostra salut i la del planeta?

Tenien diferents activitats a escollir sobre cada temàtica amb l’objectiu de fer-los reflexionar sobre el moment en el que estem vivint i el missatge que ens envia la natura.

Si cliqueu a la imatge veureu algunes de les reflexions, dibuixos, vídeos, cartells,, que els alumnes han anat fent al llarg de la setmana.

També us deixem un dels vídeos que els alumnes han visualitzat i n’han fet una petita relfexió.

VÍDEO: Ohga! Cuore di plastica