CONTINUEM AMB LA CANÇÓ DE LA SETMANA?

QUÈ US SEMBLA SI CONTINUEM AMB LA CANÇÓ DE LA SETMANA?

L’equip de mestres hem pensat que, malgrat la distància física que ens separa i que no puguem entrar i sortir de l’escola, ens agradaria que ens segueixi unint UNA CANÇÓ cada setmana. És una activitat que ens recorda molt L’ESCOLA.

La penjarem cada DILLUNS al matí. Potser la podem escoltar al començar el dia i abans d’acomiadar-lo.

Estarem encantades que ens continueu fent arribar les vostres PROPOSTES que, pels moments difícils que passa la cultura del nostre país, creiem que estaria bé que fossin d’autors PROPERS.

Bona setmana i que no pari la MÚSICA!

(podeu escoltar la cançó clicant la imatge)