COLÒNIES AL CLAR DEL BOSC (BANYOLES)

Tota l’escola hem marxat dos dies a Banyoles. Petits , mitjans  i grans hem visita el llac per observar els animals de ribera i  practicar caiac  (grans ).

“El clar del Bosc”, la casa on ens hem allotjat , on ens hi hem  sentit molt ben acollits pel personal de la casa com pels monitors/es.  Ens ha agardat  fer activitats al bosc vertical fent  tirolines i  tir amb marc, cercar fades i follets , fer amulets i pintures rupestres.  Però el que ens ha agradat molt  ha estat  el joc de nit i la discoteca .

Ens agrada marxar tots junts i conviure durant dos dies en un lloc diferent de l’escola.

Ara ens toca pensar on volem anar de cara al curs vinent en la pròxima assemblea d’escola.

VISCA LES COLÒNIES!

ÀLBUM FOTOS