COLÒNIES A MAS SAIOL (MOIÀ)

El passat  dijous 20 i divendres 21 de maig gairebé tots els infants de l’escola vam marxar de colònies a Moià a Mas Saiol.A les 9:00 del matí ens van recollir dos autocars que ens vam portar fins Mas Saiol. Un cop vam descarregar les motxilles, vam esmorzar i vam començar les activitats.

Esl de Cicle Superior van fer una caminada fins al Pantà de Moià, van descobrir un entorn preciós fins i tot van veure tortugues, peixos i crancs americans .

Cicle Mitjà van fer un joc de pistes pel poble de Moià , els va agradar poder interactuar amb els habitants dels poble per aconseguir les fites del joc.

Cicle Inicial i Educació Infantil van anar a visitar el Parc de l’Ot el Bruixot, allà van haver de buscar el personatges del mussol, l’Ot, la Berta i el lladre. Ja els coneixíem perquè havíem rebut dues cartes a l’escola.A la tarda  vam estar repartits en grups bombolles a l’entorn de la casa de colònies.

Cicle Infantil i Inicial van fer una gimcana per l’entorn per poder aconseguir ser uns indis i indies de veritat.A la nit vam poder diferents activitats. Els més grans van ballar  a la discoteca  i van fer jocs de balls.

Els petits vam estar fer jocs de nit amb les llanternes, fins i tot ens van explicar la llegenda sobre la constel·lació del Lleó, l’ossa major i menor.

L’endemà vam visitar l’heliport de Moià, va ser genial com ens van acollir i ens ho van ensenyar tot ! Els més  grans van fer una gimcana als voltants de la casa de colònies.

Han estat unes colònies  molt esperades que recordarem amb il·lusió i plenes de bons records !!!

1. Susana

Bon dia!
    La Lúa i la Maia s’ho van passar pipa! Penjareu més fotos de les colònies? Ens faria gràcia veure-les! (Hem vist les de cicle inicial al padlet).
    Gràcies!