CI SURT A OBSERVAR L’ENTORN DE L’ESCOLA

Després de donar moltes voltes a quin projecte volíem fer el 3r trimestre, entre tots vam decidir que ens interessava molt la natura. Com que a Muntanyola la trobem per tot arreu, vam sortir amb llapis i paper per tal que no se’ns escapés res del que hi havia a l’entorn de la nostra escola.

Vam poder comprovar que al nostre entorn no només hi ha plantes, arbres i animals. També vam trobar molts objectes fets per l’home.

Així, un cop a la classe, vam fer una taula per classificar tot el que havíem trobat.

A la classificació hi podíem trobar coses fetes per l’home i elements que trobem a la natura. Dins d’aquests últims vam diferenciar éssers vius (animals i vegetals) i éssers inerts.

A partir d’aquesta classificació vam decidir què volíem saber.

Si cliqueu aquí veureu com vam treballar.