CASTANYADA A L’ESCOLA

Ja fa uns dies que a l’escola Muntanyola estem preparant l’arribada de la tardor.

Totes les classes hem estat decorant l’escola en motius de la castanyada .

Els alumnes de la comunitat de mitjans ens van representar l’obra de teatre “La  bruixa de Castanyadell”, un gran èxit per la seva gran preparació i la gran representació de tots els personatges.

La comunitat de petits i mitjans van preparar panellets de xocolata, d’ametlla, de coco i codonyat,  amb l’ajuda d’algunes famílies.

El passat dia 31 d’octubre , a la tarda, ens vam trobar totes els alumnes de l’escola Muntanyola, la llar d’infants i totes les famílies per celebrar la tradicional festa de la Castanyada. Primer vam poder gaudir d’uns espectacles, després vam menjar panellets i castanyes torrades.

Gràcies a tothom per ajudar-nos en totes les activitats !

Cliqueu la imatge per veure l’àlbum de fotos