ÚLTIM DIA DEL 1R TRIMESTRE

L’útlim dia del 1r trimestre, el divendres 22 de desembre, ens vam reunir tota l’escola a l’aula de Cicle inicial per cagar el Tió. Quina emoció!!!

Com sempre ho vam fer per classes i quan acabavem cada grup recitava el seu poema.

El Tió ens va cagar llibres molt bonics per cada classe!

Moltes gràcies Tió!

Després d’esmorzar tots junts al pati, els alumnes més grans van anar a la seva aula on van fer l’amic invisible. Els regals eren elaborats per ells mateixos, quines coses més boniques!

Us deixem algunes fotografies perquè ho pugueu veure.

1. Nico

Va ser el meu millor trimestre de la meva vida!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!