ALUMNES DE L’INSTITUT DE GURB VENEN A L’ESCOLA!

Avui al matí ens ha fet molta il·lusió rebre la visita dels alumnes de 1r d’ESO de l’Institut de Gurb!

Ens han vingut a explicar  projectes de STEAM en relació a l’Univers que ells mateixos han preparat.

Han portat maquetes que ells mateixos han fet per explicar els moviments de rotació i translació de la Terra, per què hi ha dia i nit, per explicar les estacions de l’any, quines són les fases de la lluna i per què es produeixen i com es formen els eclipsis lunar i solar.

1. Elliot serres

Hola a tots sóc l’Elliot de cicle superior.
    A mi el principi em va sorprende quan vaig veure els nens de l’institut i estava nerviós però quan em van dir la raó ho vaig entendre.
    Vaig descobrir moltes coses i les maquetes de l’espai eren molt xules i ho van explicar molt bé. També vaig gaudir molt.

Adeu!!!!!!!!

2. Edgar

Em va agradar moltíssim que vinguesin els alumnes de 1r d’eso. Hi havia coses que ja sabia i coses que jo no sabia, però em va agradar molt tot el que van explicar. Les maquetes estaven molt treballades. Hi havia nens que ja coneixia de l’altre escola.

3. joan

Hola soc en Joan,

A mi em va agradar molt que vinguessin a explicar-nos coses sobre l’espai va ser molt divertit vaig aprendre moltes coses.

PS:Crec que els hi va quedar molt bé!!!

Adeu.

4. Leo Cabrera Pérez de León

Hola sóc en Leo,

A mi em va agrada molt perquè volia veure nens de l’institut per començar a conèixer gent per quan jo vagi a l’institut,

Fins aviat.

Leo

5. Iris Porras sanchez

Hola soc l’Iris, tinc 10 anys i vaig a 5è de primaria.

Em va agradar molt que vinguessin nens i nenes de l’institut i que ens expliquessin coses sobre

l’espai i el nostre planeta perquè son coses interessants de saber.

Adeu!

6. Jana brunells

Hola soc la Jana.
    jo estic molt contenta de que ens vinguesin a visitar els nens i nenes de 1r d’eso perquè a part de que m’ha agradat molt tornar a veure els meus conpanys també he après coses sobre l’espai.
    També coneixia a molts nens/es de l’ Escola Muntanyola també de la de Santa Eulàlia