ACOMIADEM EL CURS!🖐

Després de molts mesos d’escola, intensos, carregats de vivències i aprenentatges al costat dels companys, companyes, mestres i famílies, ahir va arribar el dia d’acomiadar el curs, i sobretot, els alumnes de 6è i també les mestres que l’any que ve no seran a la nostra escola.

Hi ha haver espai per fer moltes coses! Jocs cooperatius de bon matí, un esmorzar especial a la pista, un seguit d’espectacles preparats amb molt esforç i il·lusió, regals fets a mà pels infants, un munt de records en imatges i també unes quantes llàgrimes.

A la tarda, més jocs preparats per l’AFA, balls, més moments feliços i tristos a la vegada, i la presència de la comunitat educativa de Muntanyola.

GRÀCIES PER SER-HI! ❤❤❤

LLETRA CANÇÓ 6è