6è. VIATGE FINAL D’ETAPA

Els dies 2 i 3 de juny els i les alumnes de 6è van poder gaudir de l’esperat viatge de final d’etapa.

Aquest viatge és el punt i final a un projecte que comença a inici de curs amb una preparació i planificació de tot el que es pot fer durant tot el curs per tal d’aconseguir diners i poder anar de viatge. Les i els alumnes de 6è aquest curs han fet diferents coses per aconseguir els diners necessaris: vendre objectes de 2a mà i  berenars, fer lluminetes sortejant diferents productes, vendre tires per un sorteig de paneres, … Això els ha suposat estones per parlar-ne, decidir, organitzar-se, enviar correus a les famílies per informar de tot i a les empreses que els han ajudat amb les lluminetes i les paneres.

La segona part del projecte, un cop aconseguit els diners, és pensar, planificar i presentar a tot el grup classe una proposta de viatge amb un pressupost i planificació de tot el que es farà. A partir d’aquí cada grup fa la seva defensa i presentació del viatge i després es decideix per votació el que es farà.

Un cop escollit el viatge, el següent pas és acabar-se de posar d’acord per acabar d’organitzar-ho tot.

Així doncs, els dies 2 i 3 de juny els i les alumnes de 6è, van gaudir de l’esperat i treballat viatge de final d’estapa. Aquest curs el viatge va ser a Malgrat de Mar. El dijous vam passar el dia a Marineland i el divendres vam passar el dia entre platja i piscina.

Si voleu veure com ens ho vam passar, només heu de clicar a la fotografia.

Per últim, donar les gràcies a tota la comunitat educativa de l’Escola Muntanyola, perquè sense ells tot això no hauria sigut possible. 🙂 🙂

1. Clara

Un gran projecte!!
    Estic molt orgullosa de la feina que heu fet i agraïda per haver tingut l’oportunitat d’acompanyar-vos.
    GRÀCIES, nens i nenes de 6è!! 😘🙏

2. Iris Pèrez Pequerul

M’ha encantat fer aquest viatge tan emocionant i divertit, ha set una experiència inoblidable. Al llarg de tot el curs amb aconseguit tots els diners necessaris per poder fer el nostre viatge de 6è. M’emporto un record molt bonic de l’escola!!! 🥰🥰✨🎉💗