🔊RÀDIO 5è, NOU PROGRAMA

Ja tenim el PROGRAMA 5, un dels més complets del curs, amb sorpreses i seccions noves que US SORPRENDRAN!

Una part important és la lectura d’alguns textos de SANT JORDI: un conte inventat (Ed. infantil), l’adaptació de la llegenda de Sant Jordi ‍(Cicle mitjà) i dues noves tipologies, els fotopoemes (Cicle inicial) i els microrelats (Cicle superior). Si els voleu sentir sencers, trobareu cartells amb CODIS QR en diferents punts de MUNTANYOLA.

IMATGES FOTOPOEMES 👀

Desitgem que gaudiu escoltant aquest programa tant com ho hem fet nosaltres fent-lo.

I que sapigueu que encara queden més sorpreses a l’últim programa que ja estem preparant! 😉

Lis, Xènia, Zoe, Lúa, Alba i Genís

Visita al Búnquer

1. Nora, Valentín, Abril, Isaac, Izan, Maria, Laia, Elise, Otto, Anna Portolés i Bet Suárez.

Hola, som els nens i les nenes de cicle inicial. Ens ha agradat molt escoltar el vostre programa de ràdio, sobretot les cançons que heu triat. Fareu un altre programa aquest curs?

2. Maria

Hola, som la classe de cicle mitjà. Ens ha agradat molt el programa. El que més ens ha agradat han sigut les músiques que heu posat i els talls dels textos de Sant Jordi. Els de 4t tenim moltes ganes de fer ràdio 5è el curs vinent!