🔊EL PRIMER PROGRAMA D’AQUEST CURS!

Ja podeu escoltar el primer programa de RĂ dio 5è d’aquest curs.

Estem molt satisfets i satisfetes de la feina feta. Per ser el primer cop que fem rĂ dio no estĂ  gens malament!! I sabeu què? El segĂźent programa ja l’editarem nosaltres!

Esperem que gaudiu escoltant totes les seccions i que ens deixeu molts comentaris i propostes.

Leyre, Julie, Oriol, Arlet, Leo, Lluc, Paula, Estela i Roger

1. Gemma

Hola, grup de 5è.
    Ho heu fet fantĂ stic.
    Totes les seccions han estat molt interessants i variades, m’ha agradat molt.
    He gaudit molt durant tot el programa.
    Heu estrenat el programa espectacularment.
    Endavant….i que “La Força us acompanyi” !!!

2. NĂşria Raurell

Hola nois i noies de 5è,
    M’heu deixat bocabadada fins al final, ho heu fet genial!!
    Continueu així👏👏👏
    Ja estic esperant que pengeu el pròxim programa per escoltar-lo 👌

3. Mitjans

Hola, som el grup dels mitjans.
    Ens ha agradat molt el vostre programa. Ho heu fet molt bĂŠ. Els acudits han sigut molt divertits. La cançó “italo disco” ens ha agradat, l’hem ballat i cantat. Us proposem les cançons: Acrostico de la Shakira, Quedate de Bizarrap i Coti per Coti de The tyets.