ÚLTIM DIA DEL 1R TRIMESTRE

L’útlim dia del 1r trimestre, el divendres 22 de desembre, ens vam reunir tota l’escola a l’aula de Cicle inicial per cagar el Tió. Quina emoció!!!

Com sempre ho vam fer per classes i quan acabavem cada grup recitava el seu poema.

El Tió ens va cagar llibres molt bonics per cada classe!

Moltes gràcies Tió!

Després d’esmorzar tots junts al pati, els alumnes més grans van anar a la seva aula on van fer l’amic invisible. Els regals eren elaborats per ells mateixos, quines coses més boniques!

Us deixem algunes fotografies perquè ho pugueu veure.

ESPECTACLE FINAL 1r TRIMESTRE

El dimecres 21 de desembre a partir de 2/4 de 6 de la tarda tota la Comunitat Educativa de l’Escola, ens vam trobar a la Casa de Cultura de Santa Eulàlia de Riuprimer per gaudir de l’espectacle de final de 1r trimestre.

Dirigits per la Clara, tot els alumnes de l’escola ens van regalar un bonic espectacle amb cantades i danses amb el fil conductor d’un petit dimoni que s’havia perdut. Per tancar l’espectacle tots els alumnes van cantar dues cançons junts una en anglès, amb lletra inventada pels alumnes de 6è, i una en català.

Després, els alumnes de 6è, van realitzar el sorteig de 2 paneres que havien aconseguit enviant mails a dues empreses demanant la seva col·laboració. Els diners recollits al sorteig serviran per pagar el seu viatge de final d’etapa. Moltes gràcies a tothom per col·laborar i enhorabona als guanyadors!

Un cop acabat, l’AMPA va oferir berenar a tothom.

Esperem que tothom gaudís d’una tarda plena de música i emocions! Va ser tot molt bonic!

MOLTES GRÀCIES A TOTHOM!

Si feu clic a sobre de la fotografia podreu veure’n més.

ESPECTACLE DEL BIBLIOBÚS “NADALIM NADALAM”

Avui dimecres 20 de desembre, el Bibliobús ens ha ofert un espectacle titulat “Nadalim Nadalam” a càrrec de Santi Rovira. A través de música i contes hem gaudit d’un espectacle ambientat en el Nadal.

Hem gaudit molt! Us deixem algunes imatges perquè ho pugueu veure.

EL TIÓ HA ARRIBAT A L’ESCOLA

Dilluns al matí, tot i el fred, va venir a visitar-nos l’Oncle Buscall per ajudar-nos a trobar el Tió!

Primer ens va explicar què haviem de fer per cuidar el Tió i que cagués ben fort i després, ben abrigats, va sortir pels volts de l’escola a buscar-lo.

El vam trobar al costat d’un arbre a sobre de la pista! De seguida el vam veure!

El vam recollir i el vam portar fins a l’escola i el vam abrigar amb dues mantes perquè no passi fred.

Ara ens toca cuidar-lo i engreixar-lo perquè el dia de cagar el Tió estigui a punt!

Us deixem algunes fotografies del tot el que vam fer.

Moltes gràcies per l’ajuda Oncle Buscall!

ENS VISITA UN CUINER !!

Aquest dilluns dia 11 els alumnes de la classe “Ferran Adrià” vam tenir la sorpresa de rebre la visita d’en Cesc, un cuiner que ha treballat al Celler de Can Roca,  a Can Juvany i també ha estat amb en Ferran Adrià.

En Cesc ens va preparar moltes sorpreses: primer ens va portar els  estris d’un cuiner-pastisser i ens els va explicar, després ens va portar barrets i davanatals per a tots, per últim vam cuinar unes  galetes anomenades “orelletes”.

En Cesc ens va explicar moltes coses del món de la cuina que no sabíem: Sabeu que es fan els seus propis motllos amb una pasta especial ?

Estem molt agraïts per la visita Cesc i família !!!!

SORTIDA A LA SAGRADA FAMÍLIA

El passat divendres 1 de desembre tota l’escola vam anar d’excursió a Barcelona a visitar la Sagrada Família. Un cop esmorzats, ens vam dividir amb dos grups i  vam realitzar una visita guiada pel temple: per dins i per fora.

La Sagrada Família és impressionant. Tots vam gaudir molt de la visita.

Us deixem algunes fotografies perquè pugueu veure com de bé ens ho vam passar!

QUIN OBJECTE ÉS?

Aquesta vegada us animem a descobrir de quin objecte estan parlant els alumnes de cicle superior.

Qui ho endevinarà?

Desitgem que us agradin!

Objecte 1

Objecte 2

Objecte 3

Objecte 4

Objecte 5

Santa Cecília!

Hola famílies!!

Dimecres passat, el dia 22 de novembre vam celebrar Sta Cecília, patrona de la música i ens va agradar molt que tants nens es presentessin voluntaris per a cantar o tocar algun instrument.

A primera hora del matí, just abans d’entrar, les mestres vam cantar una cançó i després alguns d’aquests nens i nenes que es van presentar voluntaris ens van delir, de ben veritat, amb la seva música.

A la tarda cada classe va cantar una cançó. Algunes tenien a veure amb el projecte del nom de la classe. També fantàstic!! Un gust sentir-los cantar amb l’alegria amb la que ho fan!!

A veure si el proper any us animeu també algun pare, mare, avi, àvia,familiar…, a cantar o tocar com algun any havíem fet!! ànims!!

Sincerament, començar i acabar el dia amb música en directe és un plaer. Gràcies a tots i totes!!

Si cliqueu a la foto en veureu més, de fotos!

DESCRIPCIONS DE PERSONES!

Els alumnes de cicle superior han fet una descripció d’una persona que tota la classe l’havia de conèixer, després les han llegit i els altres alumnes havien d’endevinar a qui descrivia. El resultat ha estat aquest.

Us animem a intentar endevinar a qui descriu cada alumne, és molt divertit. Podeu posar les vostres opinions a l’apartat de comentaris.

Descripció 1

Descripció 2