Xerrada amb en Brian Giner

L’alumnat de 6è ha rebut aquest dimarts a en Brian Giner, un jove influencer que va patir assetjament durant 12 anys de la seva vida en l’etapa escolar. En Brian ens ha parlat del seu cas particular i la seva vivència. Ens ha donat a conèixer el concepte del Bullying i hem reflexionat sobre com hauriem d’actuar en casos de ser observadors d’assetjament a un company. Una xerrada que té la finalitat de comprometre i fer entendre als alumnes la gravetat sobre l’assetjament a les escoles.

També, ens ha presentat el seu llibre “Golpeado pero no derrotado” on recull tota la seva història.