Esteu preparats per viatjar a la vida quotidiana dels temps passats? Visita al Museu d´Història de Catalunya

La tova, l’impluvium, la cota de malla, la llàntia, els merlets, la cuina econòmica… Quantes paraules estranyes! I és que la vida quotidiana de les persones i els seus habitatges s’han transformat molt al llarg del temps i ens han deixat objectes i materials ben curiosos.

Tot visitant el Museu vam descobrir què volen dir aquestes paraules i vam veure com han canviat les nostres maneres de vestir. Acompanyats d’un carro ple d’objectes i indumentària, els monitors/es van proporcionar el material i les claus necessàries per tal que els alumnes poguessin adquirir coneixements. D’aquesta manera, en cadascuna de les parades es va vestir un alumne/a i així van poder empatitzar amb les diferents formes de vida al llarg de la història. Aquests objectes i vestits ajuden, també, a realitzar un eix cronològic i a veure com canvien els habitatges i la vida quotidiana al llarg del temps.

Aquí podeu veure algunes imatges que ens transporten al nostre passat!