Museu de la ciència i de la tècnica de Catalunya

El mes passat l’alumnat de sisè va fer una sortida al Museu de la ciència i de la tècnica de Catalunya. Van poder gaudir d’una visita guiada per descobrir els diferents tipus d’energies que ens envolten i que utilitzem quotidianament i com aquestes han anat evolucionant al llarg de la història.

Va ser una sortida molt interessant en la qual van poder participar de manera activa utilitzant la seva força i destresa per poder produir algunes d’aquestes energies o poder moure alguna màquina.

Després de la visita guiada i recarregar forces dinant, van poder entrar de nou per visitar altres exposicions del museu. Com que el museu anteriorment era una fàbrica tèxtil, l’alumnat va poder veure les diferents parts de la fàbrica i quina funció tenia cadascuna.

Us deixem un tastet de fotografies per que us animeu a visitar aquest museu amb les vostres famílies!

Imatges