La industrialització a Cerdanyola

L’alumnat de sisè continua estudiant la història. La setmana passada ens vam tornar a trobar amb l’Òscar per fer un itinerari per Cerdanyola.

En aquesta sortida ens va explicar els canvis que s’han produït a Cerdanyola des de començaments del segle XX. Amb ell vam entendre el procés d’industrialització i les transformacions urbanes i de població que ha viscut la nostra ciutat des dels anys 60, caracteritzats especialment per una forta immigració i el sorgiment de nous barris.

A la tarda vam rebre la visita de la Dora, una senyora que havia treballat a la fàbrica Aiscondel. Durant l’estona que vam passar amb ella vam escoltar aspectes sobre la seva vida que ens ajuden a entendre com era la societat durant aquells anys.

Imatges