L’estona de música a P3

“La música dóna ànima a l’Univers, ales a la imaginació, consol a la tristesa i vida i alegria a totes les coses “ aquesta afirmació que va fer Plató en el seu moment, és una bona premisa amb la qual a la Sínia estem d’acord i ens guia a l’hora de fer música amb el nostre alumnat. És per això que a Infantil recollirem  al llarg del curs algunes estones de la classe de música per a poder compartir-les amb vosaltres.

La música és molt important pel reforç i desenvolupament de les habilitats comunicatives, el treball en grup, la creativitat, la coordinació, la memòria i el ritme, així que a la Sínia li donem molta importància, pel que us animem a què les vostres llars s’omplin de melodies diverses!

A l’estona que fem música tot comença i acaba amb una cançó, voleu sentir la que cantem per saludar-nos entre totes? Les maduixes i les cireres se la saben molt i molt bé! A més, tenim la sort de gaudir de la companyia de l’Ukelele que sovint ens ajuda a animar les cançons que cantem i les danses que ballem.

Si voleu veure i escoltar un petit tastet cliqueu aquí

Que la música us acompanyi!