L’Acordió Rodamón visita als infants d’EI 5

Avui, tant els Cavallets de Mar com els Pastissos hem pogut gaudir de la història i la música de l’Acordió Rodamón.

La Raquel i la Marta, professores de l’Escola Municipal AULOS, ens han fet un concert d’acordió on, a partir del repertori popular d’acordió d’arreu del món ens han endinsat en un viatge que ens ha portat de París a Mèxic, Viena, Venècia, Moscou, Irlanda, els Pirineus, Argentina, etc… Ens han ensenyat els diferents sons de l’acordió i els hem apreciat en el repertori. El concert ha estat acompanyat d’unes imatges que feien referència al lloc on ens porta la música. En acabar l’audició, hem jugat a endevinar la procedència de les cançons tant sols escoltant la música.

En el següent enllaç teniu un petit recull de fotografies del taller.