6è i EI 5 hem plantat a l’hort de l’escola!

Fa uns dies que els infants de EI5 vam iniciar el projecte de l’hort de l’escola. La part de l’hort on plantem nosaltres és compartida amb 6è, així que vam anar a preguntar a les dues classes si volien plantar amb nosaltres.

Després de mirar el calendari de pagès, vam decidir anar a la Plaça Sant Ramón a comprar les llavors i els planters que són de temporada. Vam comprar pèsols, maduixeres, enciams, cebes, julivert i menta. Va ser molt divertit perquè vam pagar nosaltres mateixos amb diners de veritat, ens donaven el tiquet i també el canvi!

Avui, divendres a la tarda, ens hem trobat els quatre grups d’EI5 i 6è al pati i hem plantat allò que havíem comprat a l’hort de l’escola. Esperem que surti aviat l’aliment i el puguem tastar i portar a casa!

Per veure un petit recull de fotografies feu clic al següent enllaç.