DINANTIA, LA NOVA APP DE COMUNICACIÓ

Benvolgudes famílies,

A l’Escola Municipal La Sínia apostem per les noves tecnologies. Per aquest motiu hem decidit començar a utilitzar l’aplicació mòbil Dinantia per a la comunicació entre el centre i les famílies. Es tracta d’una nova eina senzilla i ràpida.

Amb Dinantia rebreu en el vostre mòbil les notificacions oficials de l’escola, informació directa i immediata del/la tutor/a del vostre/a fill/a, recordatoris importants, etc.

Donar-se d’alta és molt senzill, només heu de seguir les instruccions que figuren al següent enllaç:

Un cop donats d’alta, rebreu automàticament en el vostre dispositiu els missatges enviats des del centre.

En cas de no poder descarregar l’aplicació continuareu reben les informacions al vostre correu electrònic.

Recordeu que el correu electrònic on heu rebut un missatge de DINANTIA és el que haureu de posar com usuari un cop tingueu descarregada l’aplicació.

Per qualsevol dubte us podeu posar en contacte amb la secretaria de l’escola.