3r: Com hem gaudit amb l’audició musical “Bufaaaa!”

El passat dimecres 5 de febrer, els guepards i els gats vam anar a l’Ateneu de Cerdanyola del Vallès a gaudir de l’audició musical “Bufaaaa!”.

Aquesta audició anava de la mà d’alguns mestres de l’escola Municipal de Música, Aulos.

A l’audició vam gaudir de la música a partir de l’escolta en directe, també vam conèixer instruments de la família de vent de fusta i de vent metall i algunes de les característiques principals d’aquests intruments (el clarinet, el saxòfon, les flautes i la trompeta).

Al llarg de l’activitat els professors van interpretar algunes peces o fragments musicals de forma individual o en grup.

Va ser un matí diferent, molt divertit i profitós! Al següent enllaç podeu veure algunes imatges.