2021

ACROSPORT

Aquest trimestre a l’àrea d’Educació Física treballem l’acrosport amb l’alumnat de Cicle Mitjà. És un esport acrobàtic-coreogràfic on integrem la formació de figures corporals i elements de força, flexibilitat i equilibris. Aquí en teniu un petit recull de les nostres divertides estones a Educació Física

ACROSPORT Llegeix més »

Piscina

Divendres vam acabar les sessions de piscina. Vam jugar a jocs cooperatius, vam saltar a l’aigua de bomba, de cap i de totes les maneres possibles i vam baixar pel tobogan.

Piscina Llegeix més »

Totems

Ahir ens va venir a visitar el Xavi Pedemonte, i vam crear uns totems basant-nos en la temàtica d’aquest any de Lo Llumener. Cada alumne en va fer un i mentre no se’ls emportin, els tindrem decorant l’escola. Ens van quedar xulíssims i terrorífics!!

Totems Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut