Sortida a la Mollera

Els alumnes de 3er i 4t el passat divendres dia 16 van anar d´excursió a la Mollera d´Escalarre. Una de les activitats proposades pel Camp d´aprenentatge.
A part de gaudir del bonic indret que són les valls d´àneu vam tenir el privilegi d´observar molta fauna que… Llegeix més»

QUÈ FEM A CLASSE ELS MÉS PETITS

Ja fa més d’un mes que hem començat l’activitat a l’escola. Ens hem adaptat als nous espais, als nous materials, als nous companys,…Aquí teniu una mostra de la nostra activitat, unes imatges que espero que els vostres fills/es completin amb les seves pròpies paraules.
Llegeix més»

Benvinguts al nou curs escolar

Encetem un nou curs escolar amb una certa incertesa , però amb la col·laboració de les famílies, els alumnes, l’ajuntament , la Pili i els mestres del centre, segur que ens en sortirem.
Hem reiniciat el Projecte del Pati i aquí en teniu l’inici. Els vostres… Llegeix més»

LAND ART

Land Art és l’art de fer composicions creatives amb elements de la natura. Quan ja hem pogut sortir de casa, hem aprofitat les passejades per observar la natura i recollir elements com pedres, fulles, flors, pals,…La Mercè ha enviat una mostra de les seves produccions per… Llegeix més»