Festa de Nadal

Estimats pares i mares,
Us convidem a la festa de Nadal que es celebrarà el proper dijous dia 20 de desembre a les 17:30 h al Salón de Rialp.
Hi esteu tots convidats!
Aquí teniu el programa: Programa Nadal
Nens i nenes de l’escola Montsent de Pallars.

Tallers Nadal

Els alumnes de Cicle Inicial i Educació Infantil vam fer uns tallers per tal de decorar de Nadal l’escola. Ens vam dividir en tres grups: un feia un arbre de Nadal, un altre decoració per l’arbre i un altre el Pessebre.

Fang

Dimecres  12 de desembre els nens i nenes de la nostra escola van fer figures de fang per penjar a l’arbre de Nadal de casa. Vam fer tota mena de figures: estrelles, cors, cartells…
Us deixem algunes fotos:

EXCURSIÓ A RONÍ

El dimecres 7 de novembre els nens d’educació infantil vam anar d’excursió a Roní, a la borda de l’Elsa. També van venir amb nosaltres 5 nens de l’escola d’Alins. Vam donar de menjar als cavalls, a les vaques i a les cabres i ovelles. Vam… Llegeix més»

RIU

30-10-18

SANT ANTONI de Rialp
Els alumnes  de C. Mitjà  hem fet l’estudi d’un tram d’aproximadament 10 metres del barranc de Sant Antoni.

1. Característiques físiques del riu ( amplada, profunditat, cabal , llum substrat…)
  2. Característiques físiques i químiques de l’aigua ( temperatura,… Llegeix més»

ARQUEÒLEGS

4-10-18
Taller “ Fem d’arqueòlegs: Descobrim els Ilergetes “
Primer ens vam explicar el conte  dels ilergets , com van descobrir el jaciment  iber a Soses, després ens van donar còpies de peces que van trobar al jaciment,  cada grup havíem de descriure i deduir per a… Llegeix més»

TALLER D’OCELLS

Avui hem fet un taller sobre ocells , amb el Francesc de l’Obaga i la Dolors
Hem après els noms i els cants d’aquests: Pit roig, Cuereta blanca, Merla, Cua roja ( Cotxa Fumada ), Gaig, Garsa, mallerenga ,pinsà, pardal, tórtora turca.
En acabar la presentació vam… Llegeix més»

Castanyada

Aquest passat dimecres 31 d’octubre vam celebrar la Castanyada tots junts la Castanyada. Cada grup-classe va ballar una dansa i vam menjar tots “els tastets de tardor” que havíem fet.
I aquí us deixem unes quantes fotos!