Som finalistes del concurs del “Gust per la lectura”.

Els nens de quart, cinquè i sisè de l’escola han quedat finalistes del concurs  “Gust per la lectura”. Un concurs que es celebra anualment i al qual es presenten escoles de tot Catalunya.

L’alumnat va llegir “Qui estima els vells”, un llibre de Ricardo Alcántara. A partir de la seva lectura van fer un treball escrit on explicaven com eren els personatges i quina relació tenien amb la protagonista.

Tot seguit, amb l’ajuda del treball, van començar a fer un guió per un programa de televisió. Aquest programa consistia en un debat entre els personatges del llibre tot recollint la personalitat i el caràcter de cada protagonista. Aquest programa conjuntament amb el treball ha estat seleccionat per la final que tindrà lloc el proper dia 7 al Caixa Fòrum a Barcelona. Una final a la qual assistirem els nens, famílies i mestres de l’escola.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *